misssmile

Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 19 april 2011 09:50

Nemen hejsan! :D  Asså gud vad man får ont i öronen av hörlurar!!!!!!! Jaja..

Just nu ser jag å film :D Sen ska jag på dans, skojskoj. Men nu så börjar jag bli lite hungrig, så jag tänker äta något! :D:D:D hihihihihi! puss, puss CUL8R ;D <3<3<3

  OOOHH hot girl!! (noooot!!!!!!)

Av Malin - 19 april 2011 06:46

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu ;)

Jag vill ha mycket olika saker men just nu står nog en onepiece högst upp på listan ;D  Oj det här blev ett otroligt kort inlägg... Men, men.

Det lär ju komma fler inlägg idag ;) herrå <3

Av Malin - 18 april 2011 21:44

Ja rubriken säger allt, jag har ny design! :D själv är jag väldigt nöjd! Kommerntera vad ni tycker ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit med min syrra typ hela dagen. Men jag hade fotboll från halv 7 till kl 8, och då var jag ju inte med Emma ;) Och nu är hon hoss en kompis och ska sova där, så jag är ju inte med henne nu heller :P Ikväll så tänker jag nog se på en film och äta citron fromage (stavning??!) Men vi hörs imorn! Puss på er! <3

Av Malin - 18 april 2011 17:00

Jag och emma var ute och fotade mig lite (hehe :P) Här kommer några bilder.

Tryck HÄR så kommer du till Emmas blogg ;D

  Foto:Malin |Redigering:Emma | Modell:Malin   Foto:Emma |Redigering:Emma | Modell:Malin   Foto:Emma |Redigering:Emma | Modell:Malin

Foto:Emma |Redigering:Emma | Modell:Malin

    

Foto:Emma |Redigering:Emma | Modell:Malin

Av Malin - 18 april 2011 11:46

Mina mål/drömmar/önskningar :)

Mina mål är väll att allt ska gå bra för mig :P Alltså typ skolan, dansen och fotbollen ;P x) Och drömmar är väll typ samma som målen ;)
Jag önskar att jag får en prick på nästa dans tävling... :) Men man får se hur det går :D
 

Av Malin - 17 april 2011 21:23

Din favorit årstid och varför. :)

Jag gillar alla årstider, mn bäst är sommaren! :D

Den är så skön!! Det är varmt och soligt!!

Och jag älskar att bada! Och så är det underbart skönt med ett långt sommarlov! :D

 

Av Malin - 15 april 2011 14:10

OMG!!!! gud va skönt med lov! :D <3<3

Och ikväll så ska thea sova hos mig! <3<3


Av Malin - 15 april 2011 07:39

Någon du vill träffa! :)

Hmmm jag har många jag vill träffa.. Men det var längesen jag träffade Lovisa och Johannes. Jag vet det är två personer men när man säger deras namn så blir det nästan som ett! (haha) :P Det blir liksom Lovisa&Johannes (& utalar man då som ett å ;) ) Här kommer en bild på dom :D

 

HAHA bild från sommaren 2010 när vi var där :P

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards