misssmile

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Malin - 10 januari 2011 19:46

Tjubba, kom hem från fotbollen för ett litet tag sen, det var den första träningen efter julafton. Det var kul, och jag gjorde mål (yeee) haha.

Clara var med igen, det var bra för det var längesen. Just nu så ser jag på vänner på femman, det är skojjsigt. Åååå nej kom just på att det är skola imorn...... Åååå nej jag tror att jag till och med att jag står skolpolis imorn. Aja sånt är livet.

                                                  
              XOXO Malin

Av Malin - 10 januari 2011 16:05

Hejsan hoppsan, agnes och jag har lagat pannkakor mer än så behöver jag inte säga för här kommer ett videoinlägg ;D (ljudet kan vara lite dåligt ;()


XOXO malin

Mat
Av Malin - 10 januari 2011 09:37

halloj, nu äre måndag, och vad betyder det?..... skolan börjar imorgon, blööööööööö. Kan säga jag längtar inte till skolan.

Aja filmen igår var bra, ofc för det va ju Kristen Stewart och Dakota Fanning.

idag vet jag inte riktigt vad jag/vi kommer göra men vi får se...

Kanske kommer ett inlägg sen vi får se.

                                                  
                        XOXO

                                                  
                            Miss Smile

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards